ingen vårhatare

Idag när jag vaknade och va inne i badrummet så hörde jag lite tyst att det smattrade tyst tyst på fönstret. Det hade redan sett lite grått ut när jag först tittade ut och sen när det väl började regna lite så tänkte jag verkligen tack tack!! Jag är ingen vårhatare. Det är jag verkligen inte men jag vill bara ha lite regn nu. Det kändes som det behövdes. Jag vill gå ut en tidig morgon när det har regnat ute och det lukta någon speciell och underbar doft. Som när man skulle på skolresa och fick gå upp extra tidigt på morgonen och när man kom ut och visste att det skulle bli en fin dag men att det fortfarande är kallt och fuktigt ute och då kommer den här doften fram. Friskt liksom. Sen doften av regn kan också göra mig påmind om saker när man var liten. Så idag hoppas jag att jag få känna någon frisk och skönt doft när jag går ut för att sen snabbt åka iväg till jobbet. Tro mig jag tycker verkligen verkligen om våren men det är något speciellt med det här också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker om regn..:)

och jag ska prata med simon idag, så bestämmer vi hur vi ska göra nästa helg. förmodligen åker jag hem på dagen på söndagen. så vi kanske kan ses efter du jobbat på lördagen? men jag hör av mig när jag pratat med honom! :)

2007-04-18 @ 15:50:47
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0