hunting for witches

Jag blir arg på allt och alla. Igår var det så fast på jobbet var det faktiskt okey. Idag kommer det inte att vara okey efter att Sune har gått hem. Det kommer vara jobbigt och jag kommer att räkna ner timmarna tills klockan ska bli tolv och jag vet att jag inte kommer att komma därifrån förän ett för hon som kör skift är tydligen jävligt, jävligt, jävligt långsam med att räkna pengar och stänga kontoret. Om det tar lång tid idag ska jag fan fråga vad det är hon håller på med varenda gång. Så lång tid tar det inte, inte varje gång i allfall.
Jag är bitter. Jag är verkligen bitter idag. Det borde vara bra om jag hade tavlor och färg hemma. Jag ska måla. Jag vill det nu. NU.
Jag såg på en sida innan något som gjorde mig förbannad. Jag hyser verkligen agg mot henne. Hon är bara jobbig ändå. Jag vet inte varför men idag är det så och jag känner knappt henne. Låt bli.
Jag vill träffa mina flickor snart. De jag helt vill träffa nu är Johanna, Maria och Michan. Elin kommer hem nästa vecka och henne vill jag verkligen träffa! Fina Elin!

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Faaaaaaaaaaan!

No-one can be trusted under the age of fourteen
...My joy and pain is relative
I've gotten so good at lying to myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0