en ny kärlek?

På jobbet idag fick jag se något av det sötaste jag har sett på länge. I bilen kom en familj och dottern i framsätet satt med fyra små kaniner i knät. Jag kunde ju inte hålla tyst utan var tvungen att berätta hur söta dom var och pappan som körde ta tag i en kanin och langa över den till mig. Så där står jag i luckan med en söt liten kanin unge på tre veckor i händerna. Sjukt söta!! Det var nästan så jag blev kär och jag kunde ju inte hålla tyst utan började prata om att jag vill ha en kanin och jada jada. Så jag fick numer till dom. Så om fyra veckor skulle dom säljas vilket betyder att om jag nu inte har kommit på andra tankar så kan jag bli mamma om fyra veckor hah.
Det vore något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0