bra dag

Då har helgen gått. Har jobbat största delen av den men det fanns en ljusglimt. I söndags förmiddag kom Fredrik hem. Visserligen bara för en natt men det va värt! Mycket! Så i söndags va jag med Fredrik och det var mys sen blev det jobb i sex timmar och sen ner till Fredrik igen. Igår var jag ledig och då var det mys som stod på schemat. Det var sol och vi låg bla i åbroparken och hade det skönt i solen. Känns lite konstigt att man kan sitta i kortarmat och att det är så varmt och sen är det inga löv på träden än. Det ser lite konstigt ut.
Så nu är det jobb i fyra dagar som gäller och sen på fredag så åker jag till Stockholm. Det ska bli mysigt. Stannar troligen tills på tisdag morgon och sen har jag en sjuk arbetsvecka som håller på ifrån tidag fram till fredagen veckan efter. Så efter dom 10 dagarna av arbete kommer jag inte vara mänsklig känns det som. Sjukt jag vet.
Dagen har varit bra idag och när jag åkte hem så kände jag verkligen att jag var så glad. Jag bara log för mig själv och kände hur glad jag verkligen är just nu!!
Längtar tills helgen.
Nu ska jag duscha och sen är det sängen och läsa bok som gäller.
Mys mys!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0