070411

Godmorgon!
Dags att gå upp och göra sig i ordning. Vid tolv ska jag hämta Maria och vi ska ut och kolla på kaninungar. Jag vet inte ens om det kommer att bli en för min mamma och pappa verkar inte vara lika heta på den här idén som jag är!! Vilket är synd för jag är som ett barn när det gäller det här nu. Jag kommer tjura tills jag få skaffa en och jag hoppas verkligen dom ge med sig. Om inte så få jag väl vänta tills jag flyttar.
Igår blev det mys med Maria. Fika och prata strunt och om allt. Det är vackert. Det var mycket som hanns med och idag blir det även en liten träff. En liten tur och vi ska mysa med två kaninungar. Heja! Jag kommer ju så vilja ta hem dom. I allfall den ena. Ge mig nu!
Dags att gå och duscha och fixa i ordning sig. Sen ska jag äta frukost med toast idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0